Audi RS3 (8V 8Y) / TT RS (8S) Inloppsslange Turbo
Artikkelnr:
do88-kit246Sr
- Rask levering
- Trygt kjøp
- 14 dager åpent kjøp
Kampanje:
Antall:
0
Kampanjestart:
Kampanjestopp:
Produktbeskrivelse
do88 Performance turboinntak designet for drop-in passform i din Audi RS3 (8V 8Y) / TT RS (8S)!
Nøkkelfunksjoner
- Mer oksygen til motoren din, mindre vakuum og bedre flyt!
- Luftstrøm ved 0,1 bar / 1,45 psi trykkfall : 745 CFM (565 CFM), 32% høyere enn originalen! Se diagrammer under produktbildene.
- 3D friform designet inntaksslange av høyeste kvalitet.
- CNC maskinerte adaptere til turboinntaket
Systemet selges i fire versjoner, avhengig av turbokonfigurasjon:
Effektiviteten til en turbobil er direkte avhengig av innløpstemperaturen og mottrykket i system. Det som av og til glemmes er at det er like viktig med god flyt før turboladeren for at den skal fungere effektivt. Redusert undertrykk og kald tilluft gjør at turboen klarer å pumpe en større luftmasse, noe som til syvende og sist påvirker mengden oksygen som når inntaket – dette gir effekt. Kort sagt, det er store kraftgevinster å hente med et godt inntakssystem! I løpet av våre år med utvikling har vi sett den klare sammenhengen mellom inntakstemperatur, strømning til turboenhetene og hvordan dette påvirker bilens effekt
do88 turboinntaksslange
Vi startet utviklingen vår med å 3D-skanne hele den gitte plassen på bilen for å kunne jobbe på en rasjonell måte med produktene i et CAD-miljø. Hele systemet er strømningsoptimalisert, radier og vinkler omarbeides i batcher for å oppnå de beste resultatene! Det ferdige produktet er CFD-verifisert og selvfølgelig flowverifisert i vår egen flowbenk, Superflow SF-1020, slik at du som kunde vet hva du kjøper
Slangen kommer i sort utførelse og leveres med en CNC-maskinert adapter som kobles til til turboens innløp.
Nøkkelfunksjoner
- Mer oksygen til motoren din, mindre vakuum og bedre flyt!
- Luftstrøm ved 0,1 bar / 1,45 psi trykkfall : 745 CFM (565 CFM), 32% høyere enn originalen! Se diagrammer under produktbildene.
- 3D friform designet inntaksslange av høyeste kvalitet.
- CNC maskinerte adaptere til turboinntaket
Systemet selges i fire versjoner, avhengig av turbokonfigurasjon:
- CNC adapter (56,3mm) til originalen turbo
- CNC adapter (62,8 mm) mot TTE 600, 625 V2 og 700 turbo
- CNC adapter (65,7 mm) mot TTE 777 og 855 turbo.
Effektiviteten til en turbobil er direkte avhengig av innløpstemperaturen og mottrykket i system. Det som av og til glemmes er at det er like viktig med god flyt før turboladeren for at den skal fungere effektivt. Redusert undertrykk og kald tilluft gjør at turboen klarer å pumpe en større luftmasse, noe som til syvende og sist påvirker mengden oksygen som når inntaket – dette gir effekt. Kort sagt, det er store kraftgevinster å hente med et godt inntakssystem! I løpet av våre år med utvikling har vi sett den klare sammenhengen mellom inntakstemperatur, strømning til turboenhetene og hvordan dette påvirker bilens effekt
do88 turboinntaksslange
Vi startet utviklingen vår med å 3D-skanne hele den gitte plassen på bilen for å kunne jobbe på en rasjonell måte med produktene i et CAD-miljø. Hele systemet er strømningsoptimalisert, radier og vinkler omarbeides i batcher for å oppnå de beste resultatene! Det ferdige produktet er CFD-verifisert og selvfølgelig flowverifisert i vår egen flowbenk, Superflow SF-1020, slik at du som kunde vet hva du kjøper
Slangen kommer i sort utførelse og leveres med en CNC-maskinert adapter som kobles til til turboens innløp.
Passer
Audi RS3 Sportback/Sedan (8V)
Årsmodeller: 2017-
Motor: 2.5 TFSI / 400hk / DAZA
Audi RS3 Sportback/Sedan (8Y)
Årsmodeller: 2021-
Motor: 2.5 TFSI / 400hk / DNWA
Audi TT RS (8S)
Årsmodeller: 2016-
Motor: 2.5 TFSI / 400hk / DAZA
Årsmodeller: 2017-
Motor: 2.5 TFSI / 400hk / DAZA
Audi RS3 Sportback/Sedan (8Y)
Årsmodeller: 2021-
Motor: 2.5 TFSI / 400hk / DNWA
Audi TT RS (8S)
Årsmodeller: 2016-
Motor: 2.5 TFSI / 400hk / DAZA
OE-ref / Erstatter
07K133359G
07K133359H
07K133359L
07K133359H
07K133359L