- Rask levering
- Trygt kjøp
- 14 dager åpent kjøp
Utfyll med
Produktbeskrivelse
Hva brukes dette SAI luftfiltersettet til?
SAI, eller Secondary Air Injection, er et system som brukes på enkelte VAG-motorer. SAI-systemet har en plastslange koblet til lokket på luftfilterbeholderen (siden SAI-pumpen krever filtrert luft). Når du oppgraderer til et ettermarkedsinntakssystem som vårt do88 V2 inntakssystem, må SAI-slangen kobles til et lite separat luftfilter. Dette separate luftfilteret kan enkelt skjules under inntakssystemet slik at det ikke er synlig.
Produktfunksjoner:
Du må sjekke om bilen din er utstyrt med SAI-systemet hvis du skal installere vårt do88 V2 inntakssystem. Det er veldig enkelt å finne ut om bilen din har en plastledning med en annen diameter på ca. 32 mm (1 1/4") koblet til lokket til luftfilterbeholderen.
SAI, eller Secondary Air Injection, er et system som brukes på enkelte VAG-motorer. SAI-systemet har en plastslange koblet til lokket på luftfilterbeholderen (siden SAI-pumpen krever filtrert luft). Når du oppgraderer til et ettermarkedsinntakssystem som vårt do88 V2 inntakssystem, må SAI-slangen kobles til et lite separat luftfilter. Dette separate luftfilteret kan enkelt skjules under inntakssystemet slik at det ikke er synlig.
Produktfunksjoner:
- Inkluderer CNC-bearbeidet adapter for SAI-slangen, luftfilteret og kabelbinderen
- Installer enkelt SAI-slangen til dette separate luftfilteret, alt som trengs er inkludert.
- Sikre SAI-slangen og luftfilteret med det medfølgende kabelbåndet under inntakssystemet for en skjult installasjon
- Nei permanente modifikasjoner, gå tilbake til originalen når helst
- Fungerer med alle do88 V2 inntakssystemer
Du må sjekke om bilen din er utstyrt med SAI-systemet hvis du skal installere vårt do88 V2 inntakssystem. Det er veldig enkelt å finne ut om bilen din har en plastledning med en annen diameter på ca. 32 mm (1 1/4") koblet til lokket til luftfilterbeholderen.
Passer
Sjekk om bilen din har SAI-system før du bestiller
EA888 Gen.3 Biler:
EA888 Gen.3 Biler:
Volkswagen
- Golf Mk7 & 7.5 (GTI, Clubsport, R, 1.8 TSI) 2013+ (5G)
- Passat 2.0 TSI B8, 2015+ (3G)
- Arteon 2.0 TSI, 2017+
- T-Roc R 2.0 TSI, 2019+
Audi
- A3 (2.0 TSI / 1.8 TSI), 2013+ (8V)
- S3, 2013+ (8V)
- TT 2.0 TSI III, 2014+ (8S)
- SQ2, 2018+
- Q3 45TFSI 2.0 TSI, 2018+
SEAT
- Leon (Cupra Mk3, 1.8 TSI), 2014+ (5F)
- Ateca Cupra 2.0 TSI, 2018+
- Octavia vRS Mk3 2.0 TSI, 2014+ (5E)
- Superb Mk3 (1.8 / 2.0 TSI), 2015+ (B8 3V)
EA888 Gen.4 EVO Biler:
Volkswagen
- Golf Mk8 (GTI, GTI Clubsport, R), 2020+
- Tiguan II (2.0 TSI 245hk, R 2.0 TSI 320hk), 2021+
- Arteon R 2.0 TSI 320hk, 2020+
Audi
- A3 2.0 TSI, 2020+ (8Y)
- S3, 2020+ (8Y)
Cupra
- Leon IV (245 TSI FW, 300 TSI FW), 2020+
- Formentor (245hk, 310hk), 2020+
Skoda
- Octavia IV vRS 2.0 TSI 245hk, 2020+ (NX)