Garrett Intercooler Kjøleelement Luft-Luft (457 x 163 x 76

Produktet er lagt i handlekurven!

Product image

Fortsett å handle
Til kassen

All produktutvikling gjøres i Nykvarn, Sverige

Black Friday Sale in:
Black Friday Sale in:

Garrett Intercooler Kjøleelement Luft-Luft (457 x 163 x 76 mm) - 310 HK

2083.72 NOK / 1771.16 NOK
Artikkelnr: 
703518-6015
 
Legg i handlekurven
  • Rask levering
  • Trygt kjøp
  • 14 dager åpent kjøp
Dette er en avansert universell cellepakke av Luft-Luft modellen fra Garrett som bruker avansert Aerospace-teknologi. Enten du bygger en intercooler for en ren racerbil eller en ekstrem gatebil, er dette det opplagte valget hvis du vil ha bransjeledende teknologi / ytelse. Garretts cellepakker er designet for å gi varig kjøleytelse for høyt ladetrykk og temperaturer generert av ekstreme motorer.

Garrett har over 75 års erfaring med intercooler og blir sett på som en anerkjent aktør i bransjen når det gjelder design og funksjon av intercooler, noe som gjør dem til et gitt valg for flere anerkjente produsenter av ytelsesbiler.

Garrett bruker bar og plate teknologi for sine cellepakker. Stolpene Garrett bruker i cellepakkene er mye tynnere enn de fleste andre produsenter kan tilby. Dette har en veldig positiv effekt på det aktive kjøleområdet, vekt og trykkfall over cellepakken. Varmeavlederne som brukes er en avansert sammensetning av flenser med høy tetthet, som har vist seg å senke sugetemperaturen på en veldig effektiv måte.

Hver cellepakke er vurdert av Garrett til et visst effektnivå for å gjøre det enkelt for deg å velge riktig cellepakke for prosjektet ditt.

Generelt kan du si at du bruker den største cellepakken som passer mens du kan produsere / passe med riktig utformede endebeholdere. For luft - luft intercoolers, er det selvfølgelig også veldig viktig å sikre at du har god kjøleluftstrøm gjennom cellepakken. Målet med en godt designet intercooler er å ha en godt distribuert strøm gjennom tankene og cellepakken for å optimalisere kjøling og minimere trykkfall. Med trykkfall i dette tilfellet menes at trykket etter intercooleren er lavere enn trykket før intercooleren, det vil alltid være det uavhengig av intercooleren, men et godt design gir et lavere trykkfall. Endetanker med sideforbindelse er ofte å foretrekke når det gjelder å fordele strømningen best og minimere trykkfallet, men det kan ofte være vanskelig å montere det i bilen.

For å beskytte intercooleren mot vibrasjoner og termiske ekspansjonsskader, anbefaler vi at intercooleren utstyres med vibrasjonsdempere i gummi.

* Effektnivået som denne cellepakken er klassifisert til er under normale driftsforhold, maksimalt mulig effektnivå kan være høyere enn denne verdien.

Dimensjonene til denne cellepakken er i henhold til tegningen og datatabellen:


A (Hot Flow): 457 mm
B (No Flow): 163 mm
C (Cold Flow): 76 mm
Modell: Luft-Luft
Hestekrefter (*): 310 hk
Vekt: 3,43 kg

Tilbehør:

Se flere produkter

Nylig sett: