do88 Intercooler rør, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58)
9456.29 NOK /
8037.85 NOK
Artikkelnr:
TR-420
- Rask levering
- Trygt kjøp
- 14 dager åpent kjøp
Produktbeskrivelse
Forbedre ytelsen og holdbarheten til din 2021+ BMW G8X M2/M3/M4 med do88 trykkrør. Dette systemet er designet for å tilby overlegen holdbarhet og forbedret ytelse, noe som sikrer bilens ytelse på topp!
Bakgrunn
BMW G8X M2/M3/M4-modellene fra 2021 er utstyrt med en S58-motor som har et Y-formet trykkrør i plast. Dette Y-røret forbinder begge turboene med spjeldhuset, ladetrykket ledes fra begge turboene inn i spjeldhuset. Men under høye trykk- og temperaturforhold, spesielt i tunede biler, har det originale trykkrøret vanskelig for å håndtere de økende temperaturene og trykket. Dette kan føre til risiko for sprekker og potensiell motorskade. Dette er et problem for eiere som ønsker å forbedre ytelsen uten at det går på bekostning av påliteligheten.
Vår løsning
For å løse dette problemet har do88 utviklet et trykkrørsystem spesielt for 2021+ BMW G8X M2/M3/M4-modeller. Trykkrørsystemet vårt er 15 % mindre restriktivt enn originalt, noe som forbedrer flyt og trimpotensial betydelig. Vårt støpte Y-rør erstatter det skjøre plastrøret med et robust Y-rør i støpt aluminium som i stor grad øker holdbarheten og forhindrer kostbare havarier. Vår design har optimaliserte overganger mellom alle rørforbindelser og slanger for å minimere restriksjoner og forbedre luftstrømmen. Vi bruker CNC-maskinerte turbo- og gasshusadaptere for å sikre lekkasjesikker drift, og en større gasspjeldadapter for å matche innerdiameteren til gasspjeldet. For ytterligere å forbedre funksjonaliteten leveres trykkrøret vårt med to 1/8 NPT-stikkontakter for f.eks metanolinjeksjon eller trykksensorer, det følger med plugger for de som velger å ikke bruke disse stikkontaktene. Våre tester viser at trykkrøret vårt oppnår en flyt på 960 CFM @ 150mbar (2,17psi), som er en betydelig forbedring i forhold til OEMs 835 CFM, som sikrer både forbedret holdbarhet og ytelse.
Montering
Vårt trykkrørsystem for 2021+ BMW G8X M2/M3/M4 er designet for å enkelt erstatte originalen. Systemet leveres med alle nødvendige silikonslanger, dorbøyd trykkrør fra bakturbo og Y-rør i støpt aluminium, for å erstatte alt i det originale systemet. Denne designen øker ikke bare holdbarheten til varme og trykk, men passer også sømløst inn i motorrommet. Monteringsinstruksjoner er gitt for å veilede deg gjennom monteringsprosessen.
Nøkkelegenskaper
Bakgrunn
BMW G8X M2/M3/M4-modellene fra 2021 er utstyrt med en S58-motor som har et Y-formet trykkrør i plast. Dette Y-røret forbinder begge turboene med spjeldhuset, ladetrykket ledes fra begge turboene inn i spjeldhuset. Men under høye trykk- og temperaturforhold, spesielt i tunede biler, har det originale trykkrøret vanskelig for å håndtere de økende temperaturene og trykket. Dette kan føre til risiko for sprekker og potensiell motorskade. Dette er et problem for eiere som ønsker å forbedre ytelsen uten at det går på bekostning av påliteligheten.
Vår løsning
For å løse dette problemet har do88 utviklet et trykkrørsystem spesielt for 2021+ BMW G8X M2/M3/M4-modeller. Trykkrørsystemet vårt er 15 % mindre restriktivt enn originalt, noe som forbedrer flyt og trimpotensial betydelig. Vårt støpte Y-rør erstatter det skjøre plastrøret med et robust Y-rør i støpt aluminium som i stor grad øker holdbarheten og forhindrer kostbare havarier. Vår design har optimaliserte overganger mellom alle rørforbindelser og slanger for å minimere restriksjoner og forbedre luftstrømmen. Vi bruker CNC-maskinerte turbo- og gasshusadaptere for å sikre lekkasjesikker drift, og en større gasspjeldadapter for å matche innerdiameteren til gasspjeldet. For ytterligere å forbedre funksjonaliteten leveres trykkrøret vårt med to 1/8 NPT-stikkontakter for f.eks metanolinjeksjon eller trykksensorer, det følger med plugger for de som velger å ikke bruke disse stikkontaktene. Våre tester viser at trykkrøret vårt oppnår en flyt på 960 CFM @ 150mbar (2,17psi), som er en betydelig forbedring i forhold til OEMs 835 CFM, som sikrer både forbedret holdbarhet og ytelse.
Montering
Vårt trykkrørsystem for 2021+ BMW G8X M2/M3/M4 er designet for å enkelt erstatte originalen. Systemet leveres med alle nødvendige silikonslanger, dorbøyd trykkrør fra bakturbo og Y-rør i støpt aluminium, for å erstatte alt i det originale systemet. Denne designen øker ikke bare holdbarheten til varme og trykk, men passer også sømløst inn i motorrommet. Monteringsinstruksjoner er gitt for å veilede deg gjennom monteringsprosessen.
Nøkkelegenskaper
- Betydelig forbedret luftstrøm og kraftpotensial sammenlignet med originalen!
- Erstatter det skjøre originale Y-røret med et robust Y-rør i støpt aluminium for forbedret holdbarhet og for å forhindre kostbare feil.
- Øker holdbarheten til varme og trykk, og forbedrer kjøretøyets pålitelighet under krevende forhold!
- Oppnår en flyt på 960 CFM @ 150mbar (2,17psi), som betydelig overstiger OEMs 835 CFM.
- CNC maskinerte slangekoblinger på Y-røret og turbo- og gasshusadaptere.
- Inkluderer to 1/8 NPT-stikkontakter for f.eks metanolinjeksjon eller trykksensorer, plugger følger med for de som velger å ikke bruke disse stikkontaktene.
- Inneholder alle deler for å erstatte hele det originale systemet.
Passer
BMW M2 (G87)
Motor: S58
Årsmodeller: 2023 - 202X
BMW M3 / M3 Competition / M3 CS (G80)
Motor: S58
Årsmodeller: 2020 - 202X
BMW M4 / M4 Competition / M4 CSL (G82)
Motor: S58
Årsmodeller: 2020 - 202X
Motor: S58
Årsmodeller: 2023 - 202X
BMW M3 / M3 Competition / M3 CS (G80)
Motor: S58
Årsmodeller: 2020 - 202X
BMW M4 / M4 Competition / M4 CSL (G82)
Motor: S58
Årsmodeller: 2020 - 202X
OE-ref / Erstatter
13718054844
13718054843
13718054842
13628626176
13628637896
13718054840
13718089754
13718054841
13718054843
13718054842
13628626176
13628637896
13718054840
13718089754
13718054841