BigPack Audi RS3 8V | | fra do88.no

Produktet er lagt i handlekurven!

Product image

Fortsett å handle
Til kassen

All produktutvikling gjøres i Nykvarn, Sverige

Black Friday Sale in:
Black Friday Sale in:

BigPack Audi RS3 8V 8Y

25731.86 NOK / 21872.08 NOK
Artikkelnr: 
BIG-380
 
Legg i handlekurven
  • Rask levering
  • Trygt kjøp
  • 14 dager åpent kjøp
Produktbeskrivelse
Oppgrader din Audi RS3 8V med vår do88 BigPack!

Vår BigPack inkluderer både do88 intercooler og trykkrørsett, som sammen gir enestående ytelse og pålitelighet. Hvis du har høye effektmål og krever det absolutt beste, er dette settet skreddersydd for deg.

Bare å oppgradere til vår intercooler vil gi en betydelig ytelsesforbedring. Men når det kombineres med trykkrørsettet vårt, blir det enda mer håndgripelig. Trykkrørene våre gir betydelig bedre luftstrøm og holdbarhet sammenlignet med de originale rørene.

Cellepakken vi bruker i denne BigPack er laget av anerkjente Garrett Motorsport, som bruker avansert flyelektronikk. Den tettpakkede, tynne kjøleribben bygger opp den 97 mm tykke cellepakken som gir en svært effektiv varmeoverføring. Ladeluften fordeles optimalt over cellepakken gjennom våre unikt utformede, friformstøpte endetanker. Endetankene har store 80 mm slangekoblinger som ytterligere eliminerer disse tungvinte flaskehalsene og tillater høy effekt. Så vidt vi vet, er do88 den eneste som tilbyr en intercooler for RS3 8V med de større slangekoblingene for å eliminere disse flaskehalsene. Sveisingen av endetankene til cellepakken er nøye utført hos do88 i Sverige, noe som garanterer topp kvalitet.

Trykkrørene i vår BigPack er designet for å komplementere og ytterligere forbedre ytelsen til do88 intercooler. De originale trykkrørene har flere ineffektive bend og har ikke ytelsesoptimalisert design. Settet vårt er både betydelig større og fullstendig strømningsoptimalisert, noe som betyr at det flyter hele 31 % mer enn originalt!

Trykkrøret på den varme siden (Turbo->Intercooler) er laget av 70 mm (2 ¾") dor-støttet aluminium Dette røret har ikke den strømningsbegrensende flate designen som finnes mellom motoren og det indre hjulhuset på det originale røret.

På den kalde siden (Intercooler->Throttle Housing) løper vårt støpte trykkrør hele veien fra gasspjeldhuset ned til intercooler utløp.Røret har en enorm 86mm slangeforbindelse til intercooler (original har 64mm) .Denne slangekoblingen matcher den indre diameteren til vår intercooler med 80mm slangekobling.Røret har også to CNC maskinerte 1/8 NPT koblinger , perfekt for metanolinjeksjon eller som uttak for for eksempel ladetrykksensor.

Alle slanger som følger med for montering av trykkrørene er forsterket med 4 lag som gjør at de tåler høye ladetrykk og temperaturer.Slangene har en trappet innside ved rørkoblingene for å gi en jevn overgang mellom slange og rør, som effektivt reduserer turbulens i luftstrømmen. Slangene leveres med kraftige slangeklemmer for sikker og lekkasjefri montering

Egenskaper:
  • Økt cellepakkevolum: 118 % større enn original. 18102cm3 sammenlignet med lager 8307cm3!
  • Økt aktivt kjøleareal: 80 % større kjøleareal, 1866cm2 sammenlignet med lager 1038cm2!
  • Lavere innløpstemperatur under identiske forhold: 23°C sammenlignet med lager 55°C. Imponerende 32°C lavere! Nøyaktige tall finner du i diagrammene under produktbildene.
  • Økt luftstrøm, lavere trykkfall: @ 0,125 bar / 1,81 psi Trykkfall: 412 CFM (314 CFM), 31% høyere! Nøyaktige CFM-verdier finner du i diagrammene under produktbildene.
  • Høy tetthet, motorsport-vurdert Bar&Plate-cellepakke fra Garrett, i stand til å håndtere over 1000 hk.
  • Kromolykollisjonsbjelke som ikke hindrer kjøleluften. Selvfølgelig er det ikke gjort noen formell kollisjonstesting på denne kollisjonsbjelken og derfor oppfyller den kanskje ikke veilovlige standarder, men kromolybjelken gjør den perfekt for banebilbyggeren.
  • Dorn bøyd 70mm trykkrør Turbo til Intercooler lakkert i en pen svart pulverlakkert.
  • Trykkrør av støpt aluminium som går gjennom banen mellom intercooler og gasshus. Røret er betydelig tykkere enn originalt og med vakkert feiende overganger. Den eliminerer også to potensielle lekkasjepunkter.
  • To CNC-maskinerte 1/8 NPT-koblinger, perfekt for metanolinjeksjon eller uttak for f.eks. ladetrykksensor.
  • Spesialdesignede trykkslanger som tåler høye ladetrykk og temperaturer.
  • Leveres komplett med alt nødvendig installasjonstilbehør.
Enkelt sagt er do88 BigPacket den perfekte oppgraderingen for bilen din. Den utkonkurrerer originaler og konkurrenter med både bedre flyt og kjøling!
Passer
Audi RS3 Sportback/Sedan (8V)
Årsmodeller: 2017-
Motor: 2.5 TFSI /  400hk / DAZA

Audi RS3 Sportback/Sedan (8Y*)
Årsmodeller: 2021-
Motor: 2.5 TFSI /  400hk / DNWA
OE-ref / Erstatter
8V0145803B
8V4807109B
8S0145674B
8S0145674C
8S0145674E
8V0145746A
8V0145746B
8V0145745B
8V0145727
8S0145745
8J0145746
07K133066D
07K133066E
07K133066E
07K133066J
07K133066G
07K133066K

Tilbehør:

Se flere produkter

Nylig sett:

BigPack Audi RS3 8V 8Y